BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Friday, October 2, 2009

kadang2 aku boleh jadi kepala gila2 jugak + aku dah updated page

Wakakaka... enuf citer sedey...nie pulak aku nak tunjukkan gambar tyme aku beraya rumah member aku, Syahme. Beliau study kat Korea. Kesian beliau 4 kali tak balik beraya tapi ktorg mesti datang umah die tiap2 taun walaupon die x balik sebagai tanda persahabatan ktorg.

Hari tu ktorg datang, mak die dah siap2 webcamkan syahme. Senang ktorg nak sembang2 kejap dengan beliau. Syahme suh aku posing depan webcam lepas tu postkan kat fb. Kuang ajaq tol.. Wahahaha..



Nah..amek ko..nak sangat amek gambar aku kan...hahaha..terbaekkk wokkk...



Aku terbaca satu iklan tentang restoran ninja nie. Ekceli restoran ini ialah tipu semata2. Tak wujud pon. Sesaje budak2 omputeh wat website nie nak berlawak. Kalo nak berlawak, join la Raja Lawak...kan senang..hehehe...


COba korang bace... klaka tol...wakakakaka...


p/s: Syahme...i mish u oredi....


10 comments:

NM. Amalina said...

tnjuk la ktupat kt syahme tu..
haha

Ayuraza said...

haipp..
xken karate ke g li mkan kt restauran ninja tuh???

i'm_siCK_n_tiReD said...

Nur Mariaminul Amalina,
dah tunjuk dah...tapi x sampai hati pulak..nanti mak bapak die tengok..hehe..

mRs.aJaQue,
yang penting tulih kat ctu.. "criminal record not a problem" hehe..

blurryfella87 said...

hahaha. i miss u too. tp nak, 4 kali la dek.;P

i'm_siCK_n_tiReD said...

kau eh.. ya sekadar guessing jak.. hahaha...

ok la aku tukar..hahaha..

FdausAmad said...

beb,

gua nk ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek.

selambe..

a said...

LOL. u guys funny le....makes some more :p

i'm_siCK_n_tiReD said...

FdausAmad,
ok..no probs..

a,
i will..tq :)

andy said...

o my my my....why just 'a'..my name is andy. LOL

i'm_siCK_n_tiReD said...

wakakaka... i noe its u andy... but its only shows 'a' instead..hehehe..