BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Friday, October 30, 2009

adAkAh seoRanG kAkak yaNg TyPIcaL camNie?


Geram sesangat dengan kakak aku! Dari dulu lagi kedekot nauzubillah. Jangan harap la nak makan duit die. Penat2 je aku hantar ambik die pulang keje.

Barang die ko jangan harap la nak usik. Henpon die. Aku xpernah usik sebab kalo aku pegang dari jauh lagi die dah tengking aku.

Apatah nak pinjam kredit atau pinjam satu sms.

Makanan die kalo dalam freezer, jangan harap la nak mintak. Kalo aku bukak freezer, awal2 dah die warning, "Cokelat aku jangan usik, aku nak makan".

Dah la aku pergi hantar die keje kol 6 ptg..lepas tu aku terpaksa menapak kat mana2 sementara tunggu di balik keje kol 9 mlm. Macam pelacur carik pelanggan pulak aku. (xde ketan)..

Hari die terima gaji tu, die kene cashkan gaji die sebab boss bagi dalam cek. Kene cashkan kat AM Bank. Tengok2 bank xnak trime sebab salah tulis tarikh, aku drive lagi pergi tempat keje die. Dah la jauh.

Ingat dah settle, tengok2 nama bapak pulak salah tulih. Last2 sume x jadi. Yang die pergi sumpah2 pekerja bank tu watpe. Yang ko tak check dulu sapa suh.

Die dapat keje pon sebab aku yang push die. Aku yang carikkan keje untuk die. Die nie slow sikit. Die dapat keje mase bday aku. Bapak aku dulu2 pon dapat keje tetap masa bday aku.

Maybe aku ialah 'The Lucky Charm' kot...gedik2.. (xde ketan)

Betapa banyaknya pengorbanan aku sbg seorang adik. Die ingat x. Betol jugak cakap orang. Duit boleh mengubah seseorang. Tapi tidak aku. Aku tetap macam dulu.

Walaupon sume manusia sekeliling aku berubah sebab duit.. aku tidak akan.

Aku akan survive sendiri2 kalo mak bapak dah xde. Kakak aku xleh harap langsung.

Aku pernah cakap kat die,


"Aku lebih rela merempat dari makan duit ko"


Keji kan aku...lala...x dulik3...


Yang pastinya, aku x rapat dengan kakak aku sebab beliau yang membuat JURANG tersebut. Sekian terima kasih. Clap3x..


p/s: Aku paling BENCI orang yang mula2 xde duit, xde keje lepas tu ade duit, ade keje bagus berubah jadi berlagak!!!!

3 comments:

Amalina Madzlan said...

tapi aku kakak yg baik..
mesti ko syg aku kaannnn??

i'm_siCK_n_tiReD said...

eh sayang....sayang bangatttt dehhh..
hehe..

Hasmah Binti Ansing said...

alala.. kesian ko.. tp 2 crita dulu kn? skrg mst ko dh syg kakak ko 2.. hehe