BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Sunday, October 18, 2009

ALERT: Bad neWs & gOOd newS..(updated)




Bad NEWS~


Aku nyer slot broadben tu rosak. So, u noe why I'm not updating & commenting kat entry kawan2 bloggers aku. Sorry... Hehe.. Well, korang taw la. Kene pergi baiki lagi, kene atur lagi, tunggu lagi. Banyak sangat kerenah. Mebi siap 2,3 hari siap kott..Adoi la..Sabar je la aku..huhuhu...



Good NEWS!


Aku akan pergi konvokensyen kat UiTM Shah Alam dis 22nd of Oct. Sidang petang untuk Diploma Sains. Flight aku ke KL is on this Tuesday, flight tengahari. Sampai hari Sabtu or aku dok umah member kat Pj sampai masuk dgree. Berangan tol...hehehe..

So, mane taw terjumpa korang ke. Kat mana2 terjumpa ke. Tegur2 la k. Or aku tegur2 korang dulu. Hehe.. Mane2 la k.. Hehe..

I will keep updating on that event or i wish i could bring d laptop. I wish.

Tata!!!


6 comments:

Amalina Madzlan said...

da nk convo eh?
congrats!
kot2 jumpe aku yg comel ni..
cpt2 mintak otograp eh?

i'm_siCK_n_tiReD said...

erm... aku rasa aku kiut lagi dr ko..hehe..

nanti jumpe ko aku tego 'akak leez' k..hehe..

theblabber said...

congrate!! :)

Afzainizam said...

http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
Tahniah pada anda .... pada berita yang baik tu.... kamu ade kat PJ ke.... emmmm UITM tahniah sekali lagi ye....

But Bad tu... benda nak rosak nak buat cam ne kena betulkan je lah ye

green said...

tahniah..

ku masih terkedek-kedek nak jawab exam..

hua3..

smbg degree kat utm laa..
boleh jumpe, update blog hr2..

huhu~

i'm_siCK_n_tiReD said...

thanxxxx.... :)