BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Sunday, October 25, 2009

haRi saYa konVo@uiTM.sHah.aLam


Wow!!! Its a been a week u noe I suffered from cannot-blogging syndrome...sooo asonansi & aliterasi tol..hehe..

A trip for convocation pon best walaupon penat... berkejar kesana-sini..adoi la.. i wished u could bring along laptop..but barang so banyak..haha..

Seat back & relax & enjoy my latest pix during my convocation day at UiTM Shah Alam..



Me, weeda (kazen aku) & Ameer baru kuar dewan..



Drama king & queen in action! Wekkk....



Sebelum masuk dewan.. aku, ellycia & Danielle



Haa...kene pakai mask...stylo mylo.. bagi hand sanitizer agi tu..huhuhu...



ramai sangat..aku sidang ke-12..t.hari..huhu..



Gambar aku yang kurang nampak..gambar skrin putih..



Aku beria try baju malam sebelom konvo..baju spons..hehe..



Check jap transkrip aku..mana taw salah..(muka ketat=wajib)




dahhh..betol..baru bleh loncat2...



aku camwhoring kat kedai kain, jln masjid india..teman kazen2 shopping..huhuhu..



tema indie kali ini ialah putih...



kat kl sentral..aiyooo...



saya penat la...



wat pole dance..


p/s: Thanx to all the bloggers yang bagi wish kat aku...hehe..thanx...

8 comments:

cik pqa said...

wah, syoknye da konvo.
hee sidd, i like ur white shirts.

:)

erzerldacassilas said...

my sis also convo last week! (;

kt uitm sh alam jugak (:

Amalina Madzlan said...

wei..aku nmpk manusia2 memakai mask...
bia betol wei..

i'm_siCK_n_tiReD said...

pqa,
aah..da konvo..hehe.. my white shirt?? Which one? Sume puteh corak je lain..haha..

zel,
tahniah jugak kat kakak awak k.. :)

hope,
betol la wei..hehe.. ktorg masuk dewan dia bg mask, check dahi kalo panas ke x, then bagi hand sanitizer..hak3..

Amalina Madzlan said...

seme orang?
aiyoyoyo...mati la..da la nk g esok ni!

green said...

tahniah..
so, ape plan lepas ni???

StaindLee said...

congrate buddy.. hepi 2 see dat u already gettin ur scroll.. can't wait 4 mine.. neway, hope ur future will be followed wf success...

peace!

i'm_siCK_n_tiReD said...

hope,
xde la mak bapak skali..juz graduan pakai tyme masuk dewan je..hehe..

green,
plan..ermm..sambung blaja kot..ahaha..

staind,
thanx dude! I owez hope d best for my friends~