BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Friday, July 10, 2009

Lai 3x...jwB sokLAn nie waHAi foLLowerkU...

Korang memang bernasib baik sebab aku xdpt tido mlm nie (tyme aku taip bende nie la)...so aku dengan bermurah hati ingin ingin men'TAG' anda sumer dengan menjawab sume soklan nie. Sbg tanda perhargaan kepada korg yg slalu tag aku...kui3...Sile jwb..lps tu baru la aku bagi jawapan..ngeh3...

AMARAN: Nie sume soklan yg akan mencerminkan anda sume... jgn sampai terkucil sudey.....hehehe

Okez... soklan2nye...jeng3....

1. Korang suke kaler ape??? Biru, Hijau, Kuning, Merah, Pink orrr Jingga???

2. Korang kene pilih satu mungee. Ros, Daisy orrr Munge Matahari??

3. Kalo pompuan..??? Korang ske pakai bikini kew one-piece??? (I'm not a pervert k..hahaha)
Kalo laki...??? Boxer shorts or speedos???

4. Korang ske malam kew siang???

5. Korang ske telefon kew internet???

6. Korang ske anjing ke koocheenn???

7. Korang ske kaler wambot korg cokelat, perang or merah??? (contoh jeww)

8. Korang ske perhiasan perak orr emas???

Ok... more to come kay...ade satu lagi quiz untuk korg coming sooonnnn... tp makesure korg kene copy and paste dulu soklan nie n jawab k... thenn.. baru la haku bg jwpn....ngeh3...

p/s: Fening x paler hotak u all???

0 comments: