BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Wednesday, July 22, 2009

bAd hAir dAY

Nak taw apew jadi arini?? Aku gunting rambut aku yg panjang nie..dah mcm bapok dah rmbt pnjng..kah3..

Segalanye bermula camnie... ari sabtu lepas bpk aku mintak tolong aku menyimen umah baru pak usu aku (adik mak aku)..lps tu pekerja indon2 x bertauliah pon same2 mnolong..antara calon2 nya seperti kakak aku, nurul(kazen aku), isteri pak usu aku..hahaha..hebat diorg..
*dr kiri Dilla (kakak aku), Nurul, bpk aku, pak usu aku & mak usu aku*

Dalam termengah2 nak wat tu sume..rambut aku yg mengurai nie secara x langsung tlh menyusahkan hidup aku. Ala2 bapok je aku menyingkap rambut di kala serabai..kah3..

*anak pak usu aku pon sebok gak...merasmikan rumah la konon..hahaha*

Dua beg simen dpt wat stgh je.. yang kelakarnye.. isteri pak usu aku tiba2 jadi perkasa kala sesi kedua mengadun simen...hek3..klakar siot..tabik atas keazaman beliau..hehe..

*dua beg simen dapat stgh je..*

Korang tgk video kat bwh nie..hehehe...

So, arini aku pon wat keputusan nak potong rmbt aku.. xde dah indie2.. serabot dah kepale honter aku nie..

SO..nie la hasilnya...

Jeng3x

*Sebelum dan selepas*


Hahaha..amacam? Adoyaiii...

2 comments:

cik pqa said...

huhu sidd,
honestly pqa lg suka rmbut pnjg tuh
shemart seyh :DD

i'm_siCK_n_tiReD said...

hehe..ek??? xper ... tkr mode jap.. nanti panjang la blk..ngeh3..