BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Wednesday, July 22, 2009

taG daRi pqa :)


nak ckp thanx kat Cik Pqa sebab ingat kat Sidd..:P

bekas kekasih saya adalah :
*erm..kene ckp ke..zaman skolah..adik angkat dah trangkat..lps tu bdk satu klaz.huhu..

saya sedang mendengar :
*Boom Boom Pow> Black Eye Peas

saya patut :
*dah dpt keja tp bpk saya x kasi sebab suh smbg degree... Is dis a Joke??!!!....

saya suka :
*kalo org tu baek kat saya, saya pon baek kat die.
*saye ske muzix.
*saye ske melukis.
*saye ske pompuan sempoi.
*saye ske keamanan dan kebahagian.

sahabat-sahabat baik saya :
*Ameer, Farah, Syahme, Abby, Dux, Syea, Ferd, Pqa, Dilla, Nurul, Diana

saya tak faham :
*pasai pa org leh berubah dalam sekelip mata

saya kehilangan :
*sorg pakcik yg amat disayangi
*atuk yg dikasihi
*hanpon peberet

ramai yang berkata :
*ko nie Cina kew ade campuran?... pale lutut ko..aku melayu la..

makna nama saya :
*Al-Siddiq = Yang membenarkan

cinta itu adalah :
*Bila kita mencintai seseorg dgn ihklas dan sanggup berbuat apa saja.
*Mata menjadi buta tetapi hanya dapat melihat kasih sayang si dia. Chewahhh..uhuk3..

di sesuatu tempat, seseorang sedang :
*menderita xmakan, peperangan, diskriminasi

saya akan cuba :
*menjadi org yg lebih baik dr semalam

ayat selamanya membawa maksud :
*forever and ever, eternity, everlast, infiniti

telefon bimbit saya :
*SE G705
*Nokia 3250

bila terjaga dari tidur :
*aku akan termenung sekejap.. kalo aku terbgn mlm2 aku amek mp4 dgr jap..hii...

saya paling meluat apabila :
*org bwk kete bila masuk simpang x bg signal
*org bwk kete tp x gune lane betol2
*org yg aku ckp elok2 tp die kuang ajo
*paling benci kat sesape yg wat video x senonoh tu
*org berlagak, ske menipu, ego

pesta/parti adalah :
sambutan yg amat aku ske tp aku x ske mkn kek...uwerkk..

haiwan yang paling comel yang pernah anda temui :
KUCING adalah makhluk ALLAH yang PALING comel gile b*b*.... aku paling ske...

peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
mase aku sekolah rendah sbb tyme tu aku gengster gile tp bile masuk Sekolah Sains aku dah jd baek sbb sekolah SBP skema giler..

hari ini :
*aku amek mak aku keje dan aku telah mengunting rmbt aku pendek..huhu..

malam ini saya akan :
*maybe aku akan merayap kemana2 lps tu aku nak tgk tv sbb citer best..

esok pula saya akan :
kuar2 jalan...tgk wayang ke..

saya betul2 inginkan :
*satu hari nanti aku akan dikurniakan hidayah dr Tuhan
*umur famili, saudara mara, kawan2, guru2 di panjangkan umur
*aku dan kakak aku akan berjaya dalam hidup
*Tuhan mengurniakan sebanyak mana rezeki kpd kluarga aku
*aku akan berjaya dalam hidup tanpa perasaan berlagak dan masih merendah diri
*hidup bahagia dgn wanita yg aku cintai n anak2 yg soleh

ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
*rambut dah panjang sesgt..leh ikat agi..rebonding lak tu

pusat membeli-belah atau arked permainan :
*no to pusat membeli-belah sbb aku xske shopping sebab leceh
*no to arked permainan sbb aku sgt bengong main game..aku pandai main tumblebug je..

makanan barat atau jepun :
*makanan Jepon sebab Jepon makan fresh2

bilik yang terang atau gelap :
*gelap la..sebab aku susah nak tido terang2..

bestfrend ever :
Ameer, Farah, Syahme, Abby, Dux, Syea

saya nak tag :
*aku x nak tag sape2 sebab aku paling terakhir di tag..member aku x reti kalo kene tag
p/s: xtaw la nak wat post ape.. nsb bek ade org tag.. sori la ye sape2 yg dok bace blog aku xde update je.. jap2..aku nak pergi bilik termenung jap..

3 comments:

SyFdzrlHqmieNaufal said...

wuhuu aku di sahabt baik..tenkiu..syg hang..wakakaka

cik pqa said...

welcome :)
tengs jgk kt sidd sbb saluw igt kt pqa jgk.

i'm_siCK_n_tiReD said...

SENGAL UNTA'S,
yela..sape lagi member aku kalo buka hang..hehehe..

pqa,
moz welkam pqa..same2 la kite..sidd pon org baru akt blog nih..

:)