BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Monday, September 7, 2009

kucingku lari gagah berani


Itu kucing2 aku. Kiut tak??? Kiut macam tuan die x??? Die wat2 comel sebab aku nak amek gmbr..

Siang2 aku bagi lepas kat umah sebab mak aku pergi keje. Ko tengok betapa hyperaktif beliau dengan adek beliau. Sangat nakal! Berlari kulu kilir. Dah la siap cakar2 sofa mak aku.


Menurut gambar diatas, ada 1 hari tu aku meniarap baca buku sebelah katil aku. Kendian, beliau baring2 atas katil aku. Tak lama lepas tu, beliau wat terjunan lompat jauh kat belakang aku. Kira macam aku nie base loncatan untuk beliau melengkapkan lompatan die la.. Banyak cantekkk!!!


Dah penat seharian, beliau dan adek beliau aku letak balik dalam sangkar dan mereka terus tido kepenatan...

Malam aku letak dalam sangkar sebab takut die gado dengan kucing liar kat luar tu.




Nie nama dia Encek Mok..sebab die gemok sangat. Kuat makan. Die jeling aku semacam sebab tak puas hati aku panggil die Encek Mok.



Nie Cik Na sebab die nakal dan aktif. Berbeza dengan Encek Mok, Cek Na nampak redha je. Tapi beliau pon nakal leh tahan gak..



Comel kan... Encek Mok... Cik Na die pemalu ala2 malu2 kucing sikit..



Tengah bersantap. Encek Mok membalun sorang2..




*************************************





Nie bapak kucing... mana tumpahnya kuah kalo tak ke nasi....hehehe....(perah santan)


9 comments:

mybreakfastclub said...

cute kucing u tu..tp i xtau dan mmg x pernah 'bermesra' dgn kucing. tehee

Mr.Homosapiensz said...

salam singgah~

comel kucing2 tu...

malangnya kucing aku dh mati eksiden...sob~sob~

pqa said...

ouh! sgt takut tucen. hee.

mybreakfastclub said...

my mom used to said that kucing pny bulu could make us sick. toink3!

i'm_siCK_n_tiReD said...

mybreakfastclub,

yeah, i noe bout dat... i read ur entry dat u never like cat..hahaha..

y not try one??


Mr.Homosapiensz,

thanx singgah.. kucen ko mati ek.. ade ko ltk memoir kat entry ko kan?? Hehe..



Pqa,

Cek pqa.. kucen tu baek macam tuan die..dun worry..hehe..

U never noe if you never try guys..

Shafie said...

entry kucing jgk yg first aku terpandang..haha

kucing2 tu mmg comel.

i'm_siCK_n_tiReD said...

hehehe...tq shaf..

:)

mybreakfastclub said...

no no no. cannot. sorry meow. :')

i'm_siCK_n_tiReD said...

andy..pliz try? Hehehe..