BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Thursday, September 17, 2009

prEparaTion raYa...yeh3!!!! (preparE la sanGat)

Aku temankan mak aku shopping beli barang sikit nak wat kek & biskut. Takde sape nak drive kan. Bapak aku banyak keje sebab die keje kat Jabatan Swasta, so..tak same la dengan orang keje kerajaan. So, jadilah aku driver tak bergaji..huhuhu..



Jom..mencuci mata...hehehe..

Jualan murah baju2.. sure kew tahan baju tu..tah2 sok pakai dah tetas2...hehehe..



Biskut2 raya yang sedia untuk dibeli sahaja...



Manisan & masaman (ade kew...hehehe...)




Nie la kedai jual ramuan2 kek tersebut...ape ntah mimpi mak aku nak wata kueh..selama nie main tunjuk je..hehehe..




Kari2 & rempah ratus..lai3...india yang jual... sebab kari orang india sedapppp...



Mak aku tengah berurusan dengan orang jual rempah ratus..perasan tak mulut mak aku macam kuar fire lakz..hehehe...


oh..bosannya menjadi driver...kataku kepada diriku sendiri...huhuhu...



Lastly....

Nie la baju raya aku...macam baju orang kawen pulok...huhuhu...



p/s: Nanti hari sebelum raya aku akan bagi wish raya kat sume follower & pembaca blog aku..tunggu...hehe...

peace :)


6 comments:

Anonymous said...

selamat hari raya bro..have fun this coming raya ;')

pqa said...

wah anak yg baek nieh.
hehe bagos2. alhamdulillah.
:DD

Anonymous said...

tatu tatu tatu..huhhu :')

i'm_siCK_n_tiReD said...

andy, tq for d wish... tunggu next entry k..hahaha...

thanx pqa..selamat hari raya...jaga diri lek lok~

azli said...

Salam Ramadan dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam lembaran Aidil fitri Maaf zahir Batin sesungguhnya aku ade buat salah terkasar bahasa harap di ampun... salam kenalan…….

Lemang lontong ketupat laksa,
kuih semprit kuih koya,
Sebulan sudah lama berpuasa,
Tiba masa untuk merayakannya,

"Ramailah orang memasang pelita,
berbaju melayu cantik ceria,
Salam dihulur kemaafan dipinta,
Menyambut aidilfitri hari mulia"

Maaf kerana lama tak berkunjung diblog korang kerana aku kesibukan disaat kerja-kerja-akhir di bengkel.. sorry.. aku tetap mengingati kalian semua.. my friends.. sincere azli…

i'm_siCK_n_tiReD said...

thanx for the wish, azli..

:)