BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Wednesday, November 25, 2009

tersebut la kisah...


  • Tersebutlah kisah...ada seorang wanita biasa menyukai aku semasa aku di PLKN, tapi beliau sudah mempunyai kekasih disana. Akhirnya mereka berpisah kerana aku & aku berasa kekok dengan kejadian itu lantas menghindarkan diri.

  • Tersebutlah kisah...ada seorang wanita biasa menyukai aku semasa di PLKN tetapi beliau dicintai oleh seorang pengkid lantas pengkid itu membawa aku untuk bersemuka selepas 1st date aku dengan wanita tersebut

  • Tersebutlah kisah...ada seorang wanita biasa menggunakan aku sebagai umpan kemarahan kekasihnya semasa aku di matriks. Akhirnya, mereka berpisah & bekas kekasihnya memandang aku semacam saja sedangkan aku tidak bersalah.

  • Tersebutlah kisah...ada seorang lelaki biasa menyukai aku semasa aku di UiTM. Semasa hujung2 semester, beliau menelefon aku & menyebut "I Love You", tetapi aku mendiamkan diri saja tanpa ada perasaan. Semester kemudian, kami tidak berkawan lagi selepas itu kerana aku berasa kekok.

  • Tersebutlah kisah...ada seorang wanita biasa menyukai aku semasa aku di UiTM, tetapi beliau seperti ingin menguasai aku, lantas aku terus menghindari beliau.

  • Tersebutlah kisah...ada seorang lelaki biasa menyukai aku dengan mengatakan aku antara 'crush'nya yang ada di UiTM, lantas aku bersikap biasa2 saja & berhati2 dengan beliau. Aku berasa kekok selepas itu.

10 comments:

squesha said...

kisah kmu sgt mengerikan! ehehe :p

cik pqa said...

whoa sidd byk peminat. hehe. ^^

Amalina Madzlan said...

auw!hot stuff!
tetiba rasa nk nyanyi lagu pcd..

maizatul. said...

ahaha, lelaki pon suke .
hawt lah nihh !
heee ~

i'm_siCK_n_tiReD said...

Sh. Nursyahidah,
indeed!! Sangat mengerikan..

cik pqa,
mana der...sikit je..wekkk...

hope,
alamak!! Hot stuff la sangat...sila muntah..

Azli,
thanx azli..salam aidiladha gak..

Maizatul,
Ermmm...i not sureee...hehe..

shazreena myeor said...

SIAPA WANITA BIASA YG SUKA AWK KT UITM??xtau pun sidd..awk x cte kt sy pun.i know she's not me..saya wanita LUAR BIASA.kn? ;)

i'm_siCK_n_tiReD said...

obviously not u ok dear...i got plenty of friends u noe after you left...hehe..

awak memang wanita LUAR BIASA ok... biasa is not ur forte...haha..

see you soon darl...hehe..

kazmyra afkar said...

wah..berapa banyak TERSEBUTLAH KISAH la.... isk2

Afzainizam said...

http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/ Salam buat ko.... ko ni mmg famous lah .... kalu ko jadi rebutan para gadis dan pria... waduh bikit gamat sih kamu... setiap dari kita punya tarikan pandai-pandailah menggunakan kelebihan diri....

i'm_siCK_n_tiReD said...

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr,
haha...macam citer p.ramlee daa...

Azli,
kah3..pemes la sangat...adoiii..btw, skang xleh nak update..xdak idea la..adoiii...