BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Monday, November 16, 2009

saYa saNgat geMbiRa saYa daPat!!! Yay3!!

click lagi beso kalo nak tgk...hehe..


Ahernya...aku dapat jugak tawaran sambung dgree kat uitm shah alam. Macam x percaya jew. Ekceli, aku salah isi borang untuk intake july. Sebab tu la xdapat. Lepas tu, bapak aku suh isi lagi. Alhamdullilah dapat.



Nama: Al-Siddiq (keturunan Syed kew celup? Jeng3x)
Program: Sarjana Muda Sains (Kepujian) Biologi
Sains Gunaan(bukan ubat guna-guna)
Tempat mendaftar: Fakulti Sains Gunaan
UiTM, Shah Alam.
Semester: Disember
Tarikh: 2/1/2009



Selama aku menunggu tawaran nie, blog nie dan kawan2 blogger la yang jadi fokus utama aku meluahkan perasaan. Nasib baek ade korang, kalo x mesti aku makin depressed.

Sebab blogging pon dapat membantu aku mengatasi my difficult times (BM dah berterabo da). Dah la tak dapat pergi intake july, kene tunggu lagi intake dec. Alamak!!! Macam x caye jew...hehe..



Aku...tak percaya....cinta...aku tak percaya C.I.N.T.A....ahak..


Thanx a lot u guys... aku takkan lupa untuk meng'update'... jasamu tetap ku kenang... hehe... dun worry, I'm still me. Al-Siddiq yang optimis tapi blur, berhati murni & love writing :)



I hope she will also get it...aminnnnnnnnnn....



SHAH ALAM!!!! HERE I COME!!!!!

6 comments:

cik pqa said...

alhamdulillah!
selamat menjadi warga uitm kembali!

hee uitm di hatiku. haha.

:DD

Amalina Madzlan said...

congrats babe!
wei..gmbr ko sorang2 tu..
amat2 berunsur ke-gay-ishan...

kazmyra afkar said...

hye...

tahniah ye dapt sambung degree...
alhamdulillah...


sy dak baru di blog kami..
kita sama2 bertandang la ye..
thx

i'm_siCK_n_tiReD said...

pqa,
thanx..x sabar2 nie..nyanyi skit lagu tu..hehe..

hope,
alamak! Gambo kontroversi aku & ayat kontroversi ko...haha.. skali sekala apa salahnye..hik3...

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr,
thanx yeee... sama2 la memeriahkan blog yee...hehe..

green said...

tahniah!!!!

yay, hard work n patience paid off..

i'm_siCK_n_tiReD said...

green,
thanxxxx... (^o^)v..