BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Wednesday, November 11, 2009

ahad lepas tengok phobia2


Ahad lepas, aku, kakak aku dengan due org kazen aku pg tgk phobia2. Ekceli hari sblm tu, ade gak survey2 MBO, member2 aku ajak ramai2 tgk pisau cukur. Aku macam ermmm....

Last2 aku tak tahan agi, aku ajak la kakak aku & kazen aku tgk phobia2. Besssttttwoooo...bagi aku la. Phobia1, aku da tgk da. Kat channel boxoffice ade.


Phobia 2






Kalo citer antu Thailand, aku memang overexcited!! Haha.. sebab mostly citer Thailand nie..pes2 buat kita tertanya2 lepas tu ooooo....baru paham. Lagi satu citer Thailand nie, jalan citer die KREATIF & X STEREOTYPE. Cinematografi die SUPERB!! Tabik la..

Citer HongKong pon best..especially citer Pang Brothers yang wat The Eye tu...hehehe..

Aku pon berangan..kan best kalo aku berlakon citer Thailand..sebab pelakon2 die memang sempoi la..i tell u...


Sebelum tu..makan dulu..pewot bunyik..hik3...


Kazen aku due bradek..kakak & adik



Aku & my sis yang kepoh...haha..soriiii...



MBO yang santekkk...



Galeri pilem2 lagenda..



Mengedikz sekejap kat dalam hall..


Bagi aku citer nie memang best...4.5/5..haha..ok x? Jalan citer yang menarik & kreatif, angle2 shot yg cambest, pelakon2 yg sempoi, makeup antu yg betol2 nampak seram, suspen, mcm2 lagi la..korg tgk sendiri k..

Macam nie la citer yang best...yay!!! Nak tgk 2012 & new moon lakz...hehehe..

*
*
*
*
*
*
*



Amacammmm??? Ade macam pelakon Thailand x??? Sawadeeekaaa...

5 comments:

Amalina Madzlan said...

ade byk darah2 x?
mcm menarik je citer..
tapi..kalo aku gi tengok..
confirm 10 minit jela yg tgknye...
yg selebihnya..
aku tgk disebalik bekas popcorn!

cik pqa said...

hee tak sabar nak tunggu 2012.
gerun siot!
huhuhu...

i'm_siCK_n_tiReD said...

shafie,
aah..setuju2..last citer tu klako x hingat..haha.. kurang sikit stress tgk citer antu..hak3..

hope,
darah2..citer kat ward tu byk la darah..ganas sikit la..sikittt je..hehe.. 10 minit je ko tgk muvie..lepas tu bekas popcorn ko tgk habs ek...cayalah..hehe..

pqa,
aah..2012 cambest je..new moon x nak tgk?? Hehe..

green said...

pape hal..
tak ske tgk citer hantu
phobia haha..

i'm_siCK_n_tiReD said...

sape2 yg takut xpyh tgk..betol2..hehe.. nanti menakutkan diri sendiri..hehe..