BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Thursday, November 19, 2009

aiyarkkkk....cepat2!!!!


Tinggal sebulan je lagi sebelum mendaftar (fyi: 2/1/2010).. aku blom sedia lagi. Pergi kew x nie?? Jangan x jadi sudeyy ... Neves pon ade. Aiyarkz..

The most important thing is wambottt aku. I have to redeem my old signature hair. The 'perfectly undone' hair ...hahaha...dan2 jew..penting kew?? X penting langsunggg...weiii...ko nak pergi belajar ke nak pergi melancong??....wekkk...


Currently...this is my hair (short & spiky)


Boring Look...


VS


Messy Look



Aku memerlukan rambut yang messy & perfectly undone.


Maybe...something like this..

Keith Urban (penyanyi country music)


or


Luke Snyder from As The World Turns (soap drama)...


Or


Atau macam nie kew..

Chace Crawford 'Nate Archibald' from Gossip Girl


atau


Macam nie pon bagus jugekkk..


Zac Efron from High School Musical



Atau



Yes!!! Definitely like Joe Jonas!!!



Joe Jonas from Jonas Brother




********************************************




Definitely NOT this one!!!!

arggggghhhhhhh....uwekkkkk....


p/s: Wahai wambottt...cepat la ko tumbuhhhhh....

9 comments:

Amalina Madzlan said...

pastu japg kena tahan ngan pak guard..
muahaha..

i'm_siCK_n_tiReD said...

hahahahahaha....tol jugak...ala..goda2 skit la pak gad tu..hek3..

Amalina Madzlan said...

wei..jgn buat kontrobersi okay..
hanya siswi sahaje penah goda pak guard...
siswa sila goda mak guard!

i'm_siCK_n_tiReD said...

sape siswi tu...ko kew??? Hehehe..

cik pqa said...

perghh style rambut cmni nampak ensem ouh.
haha.

:DD

kazmyra afkar said...

Joe Jonas la hencem..

i'm_siCK_n_tiReD said...

pqa,
tauu...cek pqa memang ske sid wambot panjang..hehe..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr,
aah!! Wambot Joe Jonas paling coolll...hehehe..

Afzainizam said...

http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

Salam dari kami kami ziarah lagi blog ko...

emmmm rabut merupakan mahkota diatas kepala....

kadang kala botak pun orang nampak sexy... tapi kalu ko tak kisahlah ko buat rambut cam mane pun ko tetap cun di mata wanita.... oppppsss salah hensem di mata wanita.... bagi aku gaya rambut biarlah mengikut keselesaan kita.... best kan klu rambut ala-ala botak.... tak yah sikat rambut jimat minyak rambut...

i'm_siCK_n_tiReD said...

hahaha..botak mcm mawi kew?? hehe... let me consider..hehe..