BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Wednesday, August 19, 2009

yeH2!!! taK laMe laGi paKciK kaYO!!!


Kebelakangan nie kan.. aku asek termimpi ular je. Banyak kali lak tu. Nak tanye kat sape ek?? Mak aku?? Jangan harap die nak jawab. Nasib baek ade Jahak. Thanx Jahak sebab menjawab segala persoalan aku..Hehehe..



Mimpi #1


Aku kat dalam bilik yang ade satu katil je. Lepas tu ade ular banyakkkk kat bawah tu. Beribu2 lemon sampaikan aku tak brani nak turun dari katil..huhu..



Mimpi #2



Aku berdiri kat atas batu di antara banyak2 batu. Ada air tengah2 mcm laot. Lepas tu ular tu bukan setakat atas batu tapi pandai pulak berenang..seremmm..



Mimpi #3



Mimpi semalam. Belakang rumah aku ada kandang kambing (realiti xde). Lepas tu aku tergezut ade ular besooo tengah kenyang baham ape ntah. Ular tu dah tak larat nak bergerak. Ramai sedara-mara aku pergi tengok. Aku suruh diorang jaga2 sebab takot ular tu lak baham diorg..haha..


Tafsiran mimpi:
Menurut mak Jahak... aku akan dapat rezeki yang berlipat ganda aka. rezeki murah. Kayo la aku macam nie... waaaaaa....





Nak mimpi ular or keliwon??? You choose..


p/s: Mimpi mainan tido SAHAJA & mainan syaitan. Kuat berangan tol..

4 comments:

Amalina Madzlan said...

hhahaha..
bukan ke kalo mimpi ular..
org nk dtg minang ke?
haish..sesuatu ni..

i'm_siCK_n_tiReD said...

tu kalo tino... skang ade dah kompius..haha..

Unknown said...

bagus ek
siap ley lukis blk cane mimpi.
tabik spring la.
oho..
bahaya nih. ta payah percaya sgt sal tafsiran mimpi.
huhu.

ular=geli.
please.xkan sentuh lagi! haha

i'm_siCK_n_tiReD said...

mimpi tu takot sebab tu la ingat..huhuhu...