BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Tuesday, August 18, 2009

keSiannye aku..


Atas permintaan mak bapak aku.. aku ikot jaa arahan diorang amek degree. Kalo di ikotkan xnak aku sambung degree.



Aku nie dah la xdak kawan2 (sebenornye banyak) sangat... budak kelas aku pon poyo2 yang bijak pandai xnak kawan aku yang kurang pandai nie..



Budak2 yang sempoi2 sekepala dengan aku pon banyak yang dismiss sebab perjuangan diorang x berjaya selama 6 semester yang lepas.



Mesti diorang (budak2 poyo+pandai) dah dok skali umah sewa.. Ameer lak x sambong degree. Terkapai2 sorang2 la aku kat bumi semenanjung nie..huhuhu...


Dengan menggunakan ketinggian budi pekerti aku ditambah pulak dengan keramahan aku dan humbleness aku.. I'm willing to start again from ZERO.


Tapi x taw lagi nak applu U mana..mana2 jaa la.. janji mak bapak aku pueh ati.


Kalo aku masuk bulan 12 nanti, aku akan berusaha sekali lagi mencari kawan baru dan menyesuaikan diri sekaligus.


Huhuhu..start again from ZERO..only thing that I hate!!


cant u see I'm stressing out???!!!


p/s: Sniff...sniff...sniff..


0 comments: