BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Sunday, August 23, 2009

saLam rAmadHan :)


Sempena Ramadhan yang mulia nie, aku nak mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa dengan hati yang ikhlas.

Semoga ibadah kita diterimaNya hendaknya.

Sebelum tu..mari kita check ape yang aku AIM bulan nie:

    *Tak nak tinggal sembahyang tarawikh.

    *Aku nak bersedekah.


    *Kurangkan berenjoy sakan.


    *Berhenti sebelum kenyang @ berhenti kalo kite dah kenyang tahap 1.


    *Nak beli baju raya.


    *Tambahkan senyuman (sedekah).



    Sebelum aku menamatkan ketuk2 kat laptop nie.. korang ingat lagi x niat berbuka & niat pose??? Mesti baca woo..

    Kalo korang x ingat.. tahun lepas punye entry aku ade letak. Klik di bawah ..hehehe..

    3 comments:

    Unknown said...

    slamat berpuasa :)

    kuSut said...

    slamat menyambut ramadhan..
    moga diberkati dan dirahmati selalu...
    =)

    i'm_siCK_n_tiReD said...

    slamat berpose gakz~~

    :)