BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Sunday, August 9, 2009

baD karMa

Disebabkan aku slalu kuar jalan2 recently, ade la satu kisah aku nak habaq kat
korang. Pasal kawan aku sorang nie. Actually, I was part of it and I felt so guilty.


aku dengan sabarnya..membuang masa hujung minggu

Farah (minah kacis tuuu), aku dengan gediknya menemani beliau pergi ujian SPA untuk Pegawai Tadbir & Diplomatik kat kolej kesihatan bersekutu bla,bla,bla...

beliau tiba2 menjadi ayu sebab aku cakap nak letak kat blog..hahaha..

Beliau ade 5 bijik ujian. Habes kol 4 lebey. Dah settle sume, tibe2 lak kuar tanduk kat kapla ktorang... Farah gtau ade GIG kat tempat die plus aku pon lame x pergi GIG. Tibe2 lak, bapak si Farah nie suh amek adek die dari tuisyen. Camnie:

Objektif: Nak pergi GIG.
Masa: 2.00~4.30
Tempat:
Dewan Suarah Samarahan.

Masalah: Farah kene amek adek beliau.
Masa: Adek beliau habes tusyen kol 5.
Target:
GIG habes kol 5.


CAmner tuu??? Dengan setan nyer, kitorang mencadangkan supaya farah suh adek die kuar awal ckp ade FAMILY PROBLEM$. Dengan demikian, dapat la ktorg pergi GIG.

Aku pon dress up indie la. Ready nak pergi GIG. Sume dah siap. Aku pakai baju itam indie, suar jeans, bangle, kasut indie & rambut bagi highlite brown gold sket. Hahaha...

camnie kronologi nyew...



mula2..mcm nie.. aku ingat nak pakai baju nie.. xjadi2..



kasut indie dah...sett...



beg indie dah....tick...






dalam beg indie ade.. spek, mp4, mp3, wallet, novel (pesal ade novel??)




bangle, badge, highlite wambbot...sett..

Tau aper jadi??? Tunggu punye tunggu aku kol la farah tanye. Die cakap... "Jap2..ade hal sikit".

Rupa2nya.. die dah amek adek die.. tyme kuar simpang die terlanggar lak kete depan. Cina tu BOOM2 PAW die SERATOS HENGGET. Sikit je kene cina tu terus mintak seratos. Kete farah xde ape2 ponnn...


Tadaa....camnie kalo dah siap..hak3..

Ekceli, cina tu mintak 2 ratos..tibe2 lak member adek farah nie datang. Ala2 gengster giteww. Umoq 30-an. Farah pon xtaw mane adek die jumpe mamat tu.
nie..minah ni lak kalo dah transform..kah3..


Cina tu tanye adik farah gengster tu kawan die kew. Adik farah pon mengiakan.. teros cina tu mintak seratos jew..hak3..

Farah xnak gitau parents die sebab terang2an menipu ok.. menipu pasal tuisyen adek die tu. SO..atas bantuan BF die, dapat la settle tyme tu gak.

Lastly. GIG wannabe was cancelled.

Moral of the story... KARMA can be sooo scARy it can 'pop!' instantly without warning.


0 comments: