BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Wednesday, August 5, 2009

mAtaKu merAjuK~~

HaiYa..kalo bapak aku xde kat umah memang macam2 terjadi...

Malam tadi ade pencurik masuk umah...oooppsss!!! Bkn umah aku ok tp umah jiran aku. Dalam pada aku tgh kusyuk menonton SAW 5.. aku terdengar ade makhluk menzerit..."Pencurik2!!!"

Ade pencurik masuk umah jiran aku tp beliau berjaya meloloskan diri dengan jayanya. Dengar kabo beliau sempat mencurik hp anak jiran aku je..

Dah la bapak aku OUTSTATION... so tinggal aku, mak aku & kakak aku je. Jadi aku la jadi pengganti bapak aku..chewah..

Kitorang tido kat dpn tv takot ape2 jadi xdengar ape2 kalo pencurik tu masuk kan nayaa.... Mata nie lak xleh tido..merajuk kot... aku pon layan Astro..huhu... mak dengan kakak aku dah belayar sampai kat thailand..haha..

Mak aku cakap, dalam bilik aku ade 'kayu hujan panas'. Pernah dengar x?? Mak aku cakap kalo pencurik masuk, ketok je kapla die..gerenti bodoh2, bengong2, biol2 gitew pencurik tu. Camner kalo terkene kapla aku kew...ngggeee......

Nie la kayu tu...ada macam tongkat nenek kebayan x???

Nasib umah aku ade grill.. selamat la sket. Last2 aku pon tido setelah menjelang pagi.

p/s:Nasib baik aku ade blaja silat...berkhidmat untuk negara!!!! Yah3!!!!

4 comments:

cik pqa said...

bila sidd yg pegang jd laah tongkat tok kebayan.
haha. :p

i'm_siCK_n_tiReD said...

pqa nak cuba kaa???? Hehehe...

Amalina Madzlan said...

cube try kt kpl sndr..
baru tau mujarab ke x?

i'm_siCK_n_tiReD said...

dah coba da... sbb tu la mengong camnie..

:P