BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Wednesday, July 21, 2010

lucu kan?

When i got something in my mind, i have to write it. Seriously. Jom aku gitau bende lucu berlaku baru2 neh. Dua hari lepas aku saje2 je pergi interview jadi waiter kat satu hotel kat Shah Alam neh. Supervisor tu, cakap ok boleh stat esok. Aku pon stat la keje esok arinye. Shif 7 pagi sampai 3 petang. Penat jugak la. Melayan customer, komplen makanan tak sedap la, blaja setting table, camne nak letak fork, spoon & tissue sume. Then, clear table kalo diorg dah habeskan makanan tuh.


Penat owhhh... aku takde duduk. Tapi aku sonok sebab aku jenis yang takleh dok diam. So aku ske la ke hulu-hilir. Ahaha~ Mesti ade jeee benda nak di buat. Tapi yang tak best nye, keje tu satu hari je offf-day. Nanti tyme raya diorang cakap cuti sehari-dua je. Aku neh da la asal Sarawak, mesti la nak balik kan. Cukup ke nak balik Sarawak nanti? Ahaha~


Last2, lepas pikir panjang malam tadi, aku rasa nak berenti je la. Baek aku berenti awal sebelom aku lama ag keje kat situ kan? Ahax! Aku dah bagi mesej kat supervisor kat situ, then aku nak kol die lagi nanti. Takpe kan, baru keje sehari dah berenti? Hahaha... Sebab aku ade offer yang lebih baek lagi. Nanti la gitau. Kesian jugak kat orang kat situ, penat2 je ajar aku semalam tapi takpe la, aku nie fast learner. Diorg tak susah pon. Kan2~



Bow Tie nak kene pulangkan ke? Eheheh~

4 comments:

hans said...

hahaha
mesti diorang ingat ko tak tahan keje situ
padahal ko tengah fikir cuti raya
hehehe

p/s : Review Film : Inception Memang Terbaik! Aku Sangat Teruju! Kreatif!

squesha said...

aik,nda study? sori tanya..

Afzainizam said...

salam dihulur tanda persahabatan,
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

sorry lama tak ziarah ni sorry ye... agak sebuk kebelakangan ni lah.
sorry lah bro... yup aku akan cuba usahakan permintaan ko tentang warna kereta ko tu purple.. insya Allah aku carikan bahan... tunggu ye,...

sebenarnya dah lama kita terhubungan alam maya ni ye... aku kembali akan berblogging ngan kamu ... gua akan kerap kunjungi kamu ni...

i'm_siCK_n_tiReD said...

hans,
tu la pasal.. susah nak cuti wooo.. huhu.. keja mcm nak rak.

squesha,
sa sekarang keja part time bha.. hehe..

Afzainizam,
thanx maseh sudi lawat blog yg merepek neh. aku pon akan tetap melawat blog koh. dun worry. And i looking forward for that purple thing.. hehe..