BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Monday, January 11, 2010

sori lama x update!!!!

Sekarang dah kat selangor... rujuk about me okehhh... nanti update lagi sebab sekarang tengah serabut... but i have a lottttttttt to tell you.. u noe... but in the meantime... pliz be patient k... until i settle down... i'll tell everthing dat happened recently...hehehe...

Miss you all like crazeeeeeeeeeeeeee u guyssssss.............. i miss blogging as well.....huhuhu.... o(╥﹏╥)o




Gmbr takdak motif... orang cakap kalo nak tgk muka orang tu yg sebenar.. tgk muka tyme bangon tido.. dis is me betol2 baru bangon tidoo... amacam.. mata stim jeee...ngaaaa....



Retro je gambor nieee....mcm gmbr lama pon adeee...hahaha...


p/s: I'll update A.S.A.P...how's bout dat????

4 comments:

Afzainizam said...

Salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu…. Wow entry yang menarik

Pada suatu perkenalan yang telah lama
yang tidak disangka-sangka
satu jalinan persahabatan
di antara kita

dek keluhuran
ketulusan hatimu
sifat memahamimu
dalam mengeratkan hubungan

dalam jalinan persahabatan
sesungguhnya
kunci sebuah persahabatan
adalah pengertian dan kepercayaan

hah dah ade kat selangor.... kamu jadi orang selangorlah kamu....

amboi baru bangun tidur ye..... tak pe ??? janji bangun kan tapi ni bangun pagi ke tengah hari ye.....

kazmyra afkar said...

wow memang cover macho la muka baru bangun tido...
ekekekekeke

cik pqa said...

wahh muka baru bangun tdo. haha miss u laa sidd! :D

i'm_siCK_n_tiReD said...

Azli,
dah kat selangor da.. bila nak bwk jalan2 johor?? Hehe.. nie gmbr mangon pagi la.. pew barang bangun t.hari... hehe..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr,
macho kew?? Macam siot jew muka.. hehe..

cek pqa,
mish u too!!