BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Wednesday, January 13, 2010

oh i love my new life!!! Part 1.. \(^0^)/ ....




Sorry sangat2 baru update... alamak... macam orang lupa daratan lak. Takde pon. Aku tetap orang yang same. Betol...hehe.. baru jew balik dari kelas nie.. makan kat seksyen 2 shah alam tadi. Member aku ajak. Lantas, bleh gak hafal2 jalan kalo nak pg mana2.. kan2... pes tyme naek bas dowhhh.. kalo kat Kuching, x pernah pon naek bas wooo... hehe...


Camnie... sekarang aku dok umah Ash & rumate aku ialah Kay.. kenal x?? Hehe.. ahernya Kay setuju gak.. memang kawasan aku dok nie memang strategik la. Bas senang dapat, food court banyak, ade masjid, kedai2.. ok la.. takde masalah kalo nak pg klaz.. hehe.. Kay pon pueh hati... Jadi, dekat nak 2 minggu lebih jugak la aku tak update, kira mcm diluar norma.. chewahhh... hehehe.. jadi malam nie aku nak habaq panjang lebaq sket r.. jangan r bosan.. hehe..


BTW, aku dok kat Flat PKNS Seksyen 7 shah alam. Ok.. mari aku citer kesah aku dari Kuching sampai la kat Shah Alam nih.


Kuching: Aku dah siap2 pack barang. Lepas tu kan, yang aku paling sedeh, aku terpaksa antar En. Mok kat umah member aku sebab mak aku dah bagi warning kalo aku takde kat umah, beliau xnak jaga En. Mok. So, aku dengan hati yang luluh menghantar En. Mok kat umah member aku. Aku asek teringat beliau la, sebab En. Mok antara 3 benda yang make me alived di kala aku xdapat sambung dgree dulu selain daripada blog-bloggers & teman rapat:Abby, Farah & Muslim..



i miss En. Mok...huhuhu...


Sampai je kat airport, terus check-in.. punya la ramai. Dah la pes tyme aku naek AirAsia, sebelum nie aku naek MAS jew... berlagak r ko... haha... lepas tu kan sekali timbang luggage... 15 kg overweight tuuuu... taw tak aku byr brape?? RM225... gile apew... melebihi tambang airasia aku. Sebab aku suh family kazen aku beli tiket, tak taw lak diorg beli airasia... huhuhu...


Ok la naek AirAsia.. not bad. Makanan die, aku nak nasik sweet & sour die cakap, kat Thailand je ade.. LOL!! Means penerbangan ke Thailand je ade. Aku pon dah xde selera dah. Penat je FA tu suggestkan makan ini la... itu la.. fyi... aku x act diva ok kali nie.. aku humble je.. hehe..



sebelom FA marah kat aku sbb bukak electronic device.. bek aku cepat2 amek gmbr..hehe..


LCCT: Sampai je kat LCCT... aku ikot je la penumpang len jalan ke mana ntah.. haha.. kan aku x pernah naek AirAsia.. hehe.. masyaallahhh... balai ketibaan rupenye berpusing satu bangunan daaa.. hampeh je... sampai je balai ketibaan.... terus kol Ameer suh amekkan aku.. tunggu r kat depan tu sambil mengusha2 sape2 yang lalu-lalang... boleh je kan.. ehehe..


Ameer pon sampai laaa... lepas tu kene pg KLIA lak.. sebab kazen aku pon nak sampai dr kch jgk. Pelik kan beliau pakai MAS aku pakai AirAsia?? Kan elok kalo naek sama2 MAS. Bleh Ameer amek skali.. x pyh tunggu2.. kazen aku pon dah sampai. Lepas tu kene tunggu member beliau pulak. Aku dah risau dah sebab Ash dah tunggu kat umah sewa sbb beliau msg aku ckp nak blk PJ. Mak aku suh bagi ikan terubok bagi kat beliau bwk umah blk .. dkt nak kol 6 baru ktorg sampai kat Shah Alam. Antar kazen aku dulu... huhuhu...

 

introducing... Ameer & My kazen, weeda...


Dah bayar2 sume sewa, barang dah angkut, aku & ameer gerak r pergi Tesco. Dekat je dengan cni. Beli la barang keperluan sket2. Malas nak antar blk umah sewa, ktorg terus pg PJ jumpe mak Ameer nak bagi kiriman barang dari orang kuching.. dah refresh sume, ape lagi. Jalan KL la.. haha.. aku jumpe member PLKN aku kjp, Ammer g amek member beliau 2 orang, then ktorg 4 pusing2 KL sampai kol 4 pagi. Haha..


Pagi Sabtu nak register tu, aku telah membuat sesuatu yang sangat crazeee... untuk seorang first-timer.. seyes.. kalo bapak aku tau.. mati la aku.. hahaha.. abang weeda dah lama blaja kat MAHSA agi xde buat segila aku.. seyes.. haha..


Nak taw??? Tunggu part II.. hehe...

3 comments:

cik pqa said...

bwt pe tuu? adoyai, cepat laa part 2. hee. :p

kazmyra afkar said...

lambatnya part II..

i'm_siCK_n_tiReD said...

cek pqa & crazygurl,

Sori ekk.. haha.. tgh update r nie.. hehe..