BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Friday, January 22, 2010

aku membawa diri sorang2 ke KL o(╥﹏╥)o (pul bersyen)




Camner la aku nak update citer-aku-tiap2-ari-g-claz kalo citer yg dulu2 pon x tulis agi. Hahaha... lepas citer nie, aku akan tulis lak apa yang berlaku during my daily life ok. Bior aku tulih citer nie dulu k. Ok x??? Hehehe... (∩_∩)



Alkisah kan, sabtu lepas aku ikot rombongan (ye2 jew) member2 pergi jalan2 kat Klang. G Bukit Tinggi Shopping Centre. Diorang shopping la, aku idokkkk lewww. Sebab barang2 aku sume dah cukup. Kalo setakat shopping nak tambahkan koleksi, xyah r. Hehe.. Itulah aku.. then sebelom balik, ktorg singgah Jusco kat bawah tuuu... tapau sushi. Ingat nak makan kat umah... buah tangan katekannn...hehe.. ↖(^ω^)↗


Aku sampai umah kol 9 mlm camtu, mula2 member ajak makan sushi kat hostel Jati diorang kat sec.2, tapi kebetulan bas berenti kat depan umah aku. So, aku pon turun la. Babai kat diorang TETAPI sebenarnya, adalah sesuatu kesilapan ˙︿˙  yang teramat besar sebab aku turun kat situ...


Sebab sume housemate aku xde kat umah! Sume xde. Kunci aku pon kat rumate aku, sebab beliau slalu lewat g claz, so sape2 lewat kuar umah last person yg kuncikan. So aku pon bagi r kunci aku kat beliau. Tapi tak sangka sume tu menyusahkan. Sebelom tu, Kay dah msg aku tanye aku katne. Aku cakap, on d way. Tapi beliau lak xde kat umah. Kol & msg sume x dapat. Mana x nye aku dah macam orang sasau... waaaa... ミ●﹏☉ミ


Dah la dok kat negeri orang, x kenal sape2 lak tu. Aku nak merempat ktne?? Aku dah pikir, mati la aku tido kat luar nie. Geram + bengang jugak la kat si mamat nie. Mane ntah die pergi. So, aku tunggu jap kat tangga dalam setengah jam camtu. Lepas tu, Kay xde gak. So aku pon tunggu bas rapid nak pg sec.2, hostel member aku tu. Dah macam sundal (づ ̄ ³ ̄)づ dah tunggu bas lewat2 malam. Cilakaaaa betollll... hahaha...



Sejam lebeh aku tunggu xde bas tuuuuu... sial. Aku dah teramat stress. U dont noe how much ok. Last2 aku kol member satu claz aku, suh antar aku kat sec.2. Syukur yang teramat. Mula2 beliau pon takut2 sebab die ade lesen L je. Then, ktorg pon memecut pg sec.2 sebab takot ade polis wat roadblock. Then, sampai la ktorg. Nasib bek hostel Jati x tutup agi. Selamat jugak gueee...huhu... Ekceli kan... aku yang sampai dulu kat umah, tp perjalanan selepas tu yang macam jauh jew. Ade kronologi agi. Hampehhhh jew... huhuhu...



Then, Kay try kol2 & msg aku tp aku x jawab. Hati gue bernanah... kate Kak Sarimah. Nanti2 la. Geram aku. Then , pagi2 buta lagi aku dah naek Bas Rapid U80 pergi KL Sentral. Aku sorang2 tuuu... aku pedulikkkk aper!!!!  Kebetulan nak jumpe Ameer nak amek calculator. Sampai kat KL Sentral, aku pon melantak (‵▽′)ψ  laaa kat burger king. Kesian kan aku??? Sushi yang aku beli semalam pon, dah hancus2. Malam td aku dah xde selera nak makan. Btw, aku x mandi 2 hari yakni, sabtu & ahad. 2 hari aku x balik umah. Betollll bhaiiii...huhuhu......





Silekan melantak...1,2,3.... huhuhu...




Ameer pon datang, aku dah mengadu kat die. Die pon paham. So untuk merelease tension aku, die bwk aku satu tempat. Kat bridge KLCC tuuuu...hehehe... best owhhhh... tapi aku gayat ⊙﹏⊙ sket la..




Nahhhh gambo... hehehe...



Sebelom naik.. amek gmbr kat kedai gift lu...




Then, tgk video 3D pasal KLCC japz..





Dahhhh.. selesai... jom naik!!!





start now.... posing2 model wannabe... hehehe...




aku gayat r sbnrnye... hehehe...




beranda nie scary-mary... haha...




dah ok dahhhh.... hehehe...




ameer... my best-friend!!! thanx weh...





tourist-guide KLCC amek gmbr..hahaha...





yayyyyyy....beriaaaaaa.....





lepak japz kt dpn KLCC tuuuu...hahaha.....





tadaaaaa.....





fountain tetiba berenti... huhuhu...


Selesai round2 KLCC, then ktorg pon balik la ke KL Sentral. Cessss... bas Ameer g PJ sampai dulu.  Aku dah cuak dah tunggu bas sorang2. Ade la yang lain tunggu bas, tp xtaw r diorng pg shah alam jugak x. Ade kew bas u80 nie?? Berdoa jew bas ade sbb aku tunggu bas kol 10 lebeh tu. Huhuhu... dah la mamat2 india pandang aku semacam macam nak rogol aku jew. Fakkkkkkkk uuuuuuuu!!!! 凸(⊙▂⊙✖ ) Mati la aku kalo xde bas. Naek teksi lew gamaknye. Huhuhu...



Last2 ade gak bas. Syukur amat2. Aku dok la sebelah lelaki india warga emas nie. Aku senyum kat die. Die tego aku, pg mana malam2 macam nie??? Sekali die bukak mulut, bau air setannnnnnn... siallllll betol la! Baru je nak hormat orang tua. Dah tu, siap raba2 aku lagi. (づ ̄ ³ ̄)づ Ape ko ingat aku nie jantan sundal kew?? Setan betol! Kalo ko bukan orang tua, dah berterabo dah gigi ko aku tampar sampai telinga ko berdesing. Ko ingat aku x brani?? Tapi, mengenangkan ko tu warga emas aku pon bersabor lantas aku tukar seat kat depan.


Dengan amarah bermaharajelela, aku pon sampai r umah. Dekat nak kol 11 camtu. Tapi marah aku nie cepat reda sebab kegembiraan (◕‿◕✿) hari tu lebih banyak daripada peristiwa td. Xper... wa cool jeeee...hehe..


So, tension pon dah released. Skang aku dgn Kay pon dah ok. Aku nie jenis cepat memaafkan. Seyes. Hehe.. Amacam?? Its not easy to be me right??? Nie baru 0.5% kehidupan kat sini. Baru jer permulaan dah haru. Hehe.. tapi aku takkan berputus asa. FYI...



(◕〝◕)
THIS IS MY LIFE, THIS IS MY STORY....


its just a beginning....

6 comments:

squesha said...

tgh2 mlm tgu bas? nda takut ka? ehehe.

i'm_siCK_n_tiReD said...

shafie,
i like it too...hehe..

Sh. Nursyahidah,
nda la.. tp ada kew laki ke ragut/harass?? hehehe..

cik pqa said...

haha macam2 betol.
paling tak tahan warga emas dalam bas tu.
hehe.

:D

shazreena myeor said...

turun kl ntah dh bape ratus kali pun xnk ajak saya kua
jahat!=(

kazmyra afkar said...

giler india nak rogol u yang lelaki..
* hell* jerk..
:p

i'm_siCK_n_tiReD said...

cik pqa,
aah cek pqa.. gile vavi kan?? Haha..

shazreena myeor,
lalink, kite kuar sekali je la.. mana dew selalu.. hehe..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr,
Hehe.. tol.. pandangan pervert.. haha..