BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Tuesday, December 22, 2009

my.heart.n.soul

 Tinggal 9 hari lagi sebelum aku menjejak kaki ke negeri Selangor Darul Ehsan. Honestly, i'm a bit nervous because its been a long time i'm not staying dis far from home. Well, i hope i'll quickly adapt to these new enviroments. God speed.


Seperti mana yang aku slalu sebut kat entry lepas2.. aku tengah menunggu wambot aku panjang sikit. Kalo panjang sangat, Cik Hope cakap kang aku kene kejor Pak Gad lak.. hahaha.. gatai r Pak Gad tu.. hak3..




Kurenggg panjang lorrrr...


Zoom sikit...




Kureng kan?? Kalo aku gtau wambot aku natural dark brown caye x?? Hahaha...



Then....



Minah ni already off to UKM to further her Master study... mish u oredi lorrrr....


Next...



Farah, me & Abby... kuar sama2 sebelum aku & Farrah nak sambung blaja...huhu... Gambar blur sebab hp sony aku senang blur.. bkn cybershot katekan... Mish u too Abby... huhu...


Finally...



This precious little guy... i named him En. Mok (Gemok)... i'll mish u too... waaaa....



Seriously saying i will miss 3 of you a lot... its simply because all of u....

my&souL

..and i think its enuf for me.. 

o(╥﹏╥)o  

7 comments:

squesha said...

wah,kwn ko tu yg smbung master di ukm,brp umur dia?

cute cat.dan kucing pn mesti akan rindukan tuannya =)

i'm_siCK_n_tiReD said...

beliau?? 22 taun jugak sama umo dgn sya...hahaha..

Kucen itu amat nakal/energetic... not sure die rindukan tuan die @ tidak.. haha..

cik pqa said...

wah 'minah' sidd nak bwt master dah? bagus2.
gud luck ye sidd for ur degree. bg dpt DL patu bley dpt ijazah klas pertama plak. haha. :DD

Amalina Madzlan said...

kalo panjang sgt..
pak gad keriru ko laki ke pmpn..
tu yg dia kejor tu..

kazmyra afkar said...

wah dah buat master ye...
bagus2..congrat for her..

i'm_siCK_n_tiReD said...

cik pqa,
Cek pqa.. beliau adalah bestfriend saya... caye x?? Haha.. Aminn.. doakan sidd oke.. hehe..

Hope,
Haha.. klako la.. entah2 ko jadi mak gad x?? hahaha..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr,
Yep.. thanx.. apa2 saja yg kt belajar adalah ilmu.. k..

i'm_siCK_n_tiReD said...

haha.. sounds cheesy kan??? Sambung kat uitm shah alam daaa... huhu..