BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Monday, December 7, 2009

cerita #1 (Tema: Keinsafan)



Ade satu kesah nie... pada satu malam yang sunyik2... aku sesaje takde keje(gedik) taruk la fake tatoo butterfly nie kat lengan aku. Ala...murah je... singgit 2 hengget camtu la..kat kedai cina banyak...wakakaka...


Lepas tu kan, aku TERtidoq... aku mimpi ngeriiii wooooo. Aku mimpi aku kat spital, dapat satu penyakit maut la (tak taw sakit apew), Doktor tu bilang(bhs indon sket) la... tapi aku xde la terlantar..takdak... juz aku masa tu duduk atas katil pesakit sambil memakai pakaian spital sambil merasakan duniaku sudah berakhir...bila kau putuskan aku..lalala...


Aku insaf sangat2 masa tu... yela hidup tak lama kan... nyesal pon tak guna jugak. Aku bermonolog dalaman, "alangkah indahnya jika aku masih sihat". Kataku sambil menangisi nasib diri..


Sedar2, aku rupanya bermimpi... cepat2 aku tengok butterfly kat tangan aku tu. Then, aku terus berlari masuk toilet & gosok kuat2 butterfly tu bagi hilang. Serammmm... huhuhuhu.... Nasib baek mimpi je. Astagfirullahalazimmmm...kataku mengucap panjang...


Tu je citer aku. Menginsafkan tak?? Jangan jadi macam aku k...huhuhu...



p/s: Recently busy sangat2, sebab banyak benda nak prepare. Yela, kate nak pergi sambung belajar kan. Nanti kalo ade kesempatan kite jumpe k. Toodle!!!

7 comments:

cik pqa said...

waa mimpi tu memang menginsafkan kita.
hmm maybe tu petunjuk dari Allah, syukur alhamdulillah. :)

squesha said...

pernah juga mengalami mimpi yg menakutkan.org ckp,mimpi cumalah mainan tidur.tp tu la,kdg2 mimpi mcm ni ada mesejnya.

i'm_siCK_n_tiReD said...

Pqa,
maybe. Amek iktibar..hehe..

Sh. Nursyahidah,
Kalo mesej die bagus amek la jadi pengajaran...kalo sebaliknya..mainan syaitan je..hehe..

maizatul. said...

jadi , jangan lah bertatu . hahah ~

i'm_siCK_n_tiReD said...

maizatul,
betolllll....hahaha...

Ibu Ammar said...

dulu suka main tampal2 benda alah camtu, mana nak cari benda tu skang ek..huu

mimpi terbaek!

Anonymous said...

i'm_siCK_n_tiReD says,

nursarah87,
Zaman kecik2 best kan...haha.. nak cari lagi?? G la order dgn saya... haha..