BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Saturday, January 1, 2011

perlu ke orang bace blog aku?

      

       Aku dah berazam dengan diri aku sendiri yang aku akan merajinkan diri untuk tulis blog. Walaupon penulisan ntah pape. *sape suh bace* LOL. Tapi takpe la kan. BM saye A2 je. Habis kene marah cekgu BM. Ape lak. A2 pon ok pew. Kendian, aku nak tulis dalam BM je la. Kalo dalam tulis dalam English, nanti orang cakap martabatkan bahasa melayu lak. Baek lah. Hamba penurut perintah. 



      Bukan terer sangat pon English, pandai sikit2 pon sebab kawan2 aku banyak non-muslim. Diorang banyak cakap English, aku dengar la. Kendian, mak aku salu ajar aku English. Ajar grammar camtu mase aku skolah rendah. Aku salu jugak dengar lagu, citer diorg. Tapi cerekarama tetap di hati occay! Aku dan kawan aku salu buat ulasan lepas tengok cerekarama. Lawak kan.



         Mase beli woofer kat Low Yat aritu, ktorg deal la dengan salesman cine nie. Kawan aku tanye nape aku tak cakap English sedangkan English aku power. *power ke? Wekkk* Sebab aku suke dengar bangsa lain cakap melayu. Lagipun cine tu dulu cakap melayu, so nape tak teruskan je kan. Boleh diterima ke alasan tu? Haha.. Cakap English pon bile penting je, macam g interview ke, takpon kalo orang tu tak paham base Melayu. Leh la show off. *pitam*


           Arini kan, Ameer my bestfren datang umah aku. Die antar baju2 aku tertinggal kat umah die sebab aku nak pakai pergi kelas isnin nie. Then ktorg makan la ayam penyet tak jauh dari pusat komersial seksyen 7 shah alam nie. *Amboi.. panjangnye nyee..hahaha*. Mebi pekerja die sikit kot. Macam lambat sikit nak ambik order. Ade orang kat belakang aku, diorg baru datang. Lepas makanan ktorg sampai, borak2 la sambil makan.



          Then, orang belakang aku angkat dari kerusi terus blah camtu. Rupanya Ameer cakap, order diorg lambat sampai. Air je sampai dulu. Aku pon rase da lame diorg tunggu sebab ktorg berloyer buruk lame gak. Heran waiter kat kedai tu. Diorang cakap la same sendiri yg customer dah lari. Lepas tu ade yang pergi jenguk2 mane tau diorg ade lagi. Tapi memang dah takde pon. Jangan haraplah. Ameer cakap memang biase org wat camtu kalo order sangat lambat sampai tapi aku tak sampai hati lak. Kalo aku, aku bayar je minuman tu. Kang haram lak dalam badan kan.



           Kendian, aku pon balik rumah. Member aku pon balik jgk lepas shopping dengan awek die. Malam nie nak wat ape ea? Leh la g jalan2 dengan keta sebab member yang lagi sorang suh aku pegang keta die lepas die suh aku antar die g KTM Padang Jawa. Adakah ke Jusco Bukit Raja malam ini atau sekadar uptown jer?

0 comments: