BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Thanks for viewing, reading & commenting on my blog. Sorry that my blog is not as promising as the other blogs. But I keep learning & make it as an outgoing process.

My biggest problem is making friends among bloggers because I'm kinda new and I just started in the middle of 2008.

Then my problem is in handling the blog itself. You can see that my blog is not interactive as yours with very basic layout, lame pictures, uncool widgets just because I'm DUMB at these things which I major the BASIC only.

SO, I need your guide because I'm a NERD science student that know nothing like budak baru blaja..

I'm so appreciate your comments during your visit at my blog.

Sesape yang aku follow tu, aku nak ucap sori sebab nyebok. Don't get me wrong ok. I don't have any specific reason. No reason actually.

Peace!
-the writer

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Share

Tuesday, August 10, 2010

salam ramadhan kali ke-3 sebagai blogger

Tak sangke ye neh dah kali ke-3 aku wat post pasal ramadhan sebagai seorang blogger. Pada 1hb 9 2008 aku wat post niat2 pose & aku still pakai post yg sama utk next ramadhan 2009. Dan taun neh aku pakai balik la.. copy & paste je..

sempena bulan ramadhan neh aku nak mengucapkan salam ramadhan kat sume blogger as well as family & friends. Kali neh berbeza sebab aku berpuasa di perantauan. Pasti berbeza & i miss home.

Okeh.. ape2 pon jgn lupa baca niat pose ekk.. haaaa.. oso jgn lupa pg tarawikh...

copy and paste je LOL......


*****************************

I'm so grateful becos of ramadhan has come again.... my heart feel very warm although my problems dat i have never being away..anyway...this is my gift to you...

Lafaz Niat Berbuka Puasa

" Yang bermaksud, Ya Allah keranaMu aku berpuasa, dengan Mu aku beriman, kepadaMu aku berserah dan dengan rezekiMu aku berbuka (puasa), dengan rahmat MU, Ya Allah Tuhan Maha Pengasih "



Lafaz Niat Puasa Sebulan" Yang bermaksud, Sahaja aku berpuasa sebulan pada bulan Ramadan bagi tahun ini kerana Allah Taala "


Lafaz Niat Puasa Harian" Yang bermaksud, Sahaja aku berpuasa esok hari untuk menunaikan fardhu puasa pada bulan Ramadan bagi tahun ini kerana Allah Taala



*********************************


Tu jeee... selamat berpuasa!!!

2 comments:

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°
رمضان مبار… رمضان كريم… رمضان مبار…
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°

Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.

tahniah dah tiga kali puasa dah kiranya ni ye

i'm_siCK_n_tiReD said...

thanx azli, sama2 la kita membuat amal ibadah sempena ramadan k. Pasal 3 kali pose sbg blogger bkn baru 3 kali pose ekkk... haha..